Makalöst B&B






Här rasslar det in bilder från 
ett makalöst Bed & Breakfast
som vi besökte från jobbet förra veckan.
Det finns många fina ställen här i trakten nämligen.






Huset till höger, där verandan som är en matsal skymtar, 
är nybyggt i gammal stil 
medan det svartmålade huset är en gammal släktgård
som ägarparet rustat upp.




Han är svensk och hon är brittiska
vilket man kan se av den läckra inredningen.




Jag önskar att jag haft bättre objektiv och mer tid för fotograferingen
för bilderna gör inte huset full rättvisa.













Varje sov rum är personligt inrett 
och har ett eget fräscht badrum.







Tapeterna är från William Morris förstås!
















Orangeriet är också helt fantastiskt med sin kolonialstil.
När jag nu ser bilderna inser jag att jag borde tagit betydligt fler detaljbilder där inne.




















Ha det gott!







Kommentarer