Vilken fest!





Nu måste jag få berätta att
vi har varit i Göteborg på en riktigt häftig
födelsedagsfest!





Vi var ett större gäng som bodde på samma hotell
och som började dagen med en lunch i Feskekörka.
Färska räkor och vitt vin blev det förstås.




De färska skaldjuren är ju ändå en av Göteborgs stora fördelar.




Efter det blev det kaffe och tårta hemma hos födelsedagsbarnet.





Tårtan tillhör de vackraste jag sett!





Jag har tidigare visat bilder från våra vänners fina hus i Göteborg.
Klicka här om du är intresserad.




Kvällen startade sedan med lite skumpa på hotellrummet för hela gänget.
När flaskan inte ryms i kylen tar man vad man haver,
nämligen papperskorgen.





Middagen gick inte av för hackor
och bäst det är dyker en gästartist upp.
En av mina favoriter faktiskt.




Svårt att tro att hon nyss fyllt 60!




Lite senare bjöds det på ett fyrverkeri av sällan skådat slag.

Jag säger bara det, vilken fest
och så trevligt vi hade!
Och ändå är det jag visar här är bara ytan
på festen hölls nämligen också kärleksfulla tal.





Stort tack H & L,
det här lever vi länge på!








Kommentarer

vad härligt att få uppleva en sådan födelsedagsfest. Kraaam Pia