Söndagsbilder





Söndagsbilderna 
idag 
är tagna i går kväll -
och vilken kväll det blev!




Jag kunde förstås inte låta bli att plocka fram kameran
medan vi dukade och fixade en sen middag.

Till det jag plockade fram
hör också den rostiga ljusringen
som jag tycker är så fin i sin enkelhet.




Även om middagen blev sen 
kan jag avslöja att vi inte blev sent uppe.
Efter en riktigt lång promenad,
vinterstängning av gäststugan och bastubad
slocknade vi vid 22-tiden!





Önskar er en riktigt 
skön söndag!



Kommentarer

HWIT BLOGG sa…
En skön kväll...den där ljusringen är ljuvlig!
Ha en fin dag!
Kram Titti
Helen sa…
Beundrar dina altanplanteringar Susanne, dom är verkligt fina! Och vilken chiliskörd ni fått:) Själv fick jag litet chilifrukter av sonen som också lyckats bra med sin balkongodling. Nästa år måste jag bestämt också ha en chiliplanta!
Helen