Varma metaller






Just nu har jag samlat
varma metaller
på vårt hallbord.
Det känns som om det behövs i vinterkylan.








Jag vill passa på att lägga in en liten varning
för att januari vanligen innebär lågsäsong för oss som bloggar med egna foton.

Kvällarna är mörka så det är svårt att ta bilder
och det händer inte så mycket vare sig ute eller inne.
Lite synd, eftersom det av precis samma anledning
kan vara extra kul att kika in på bloggarna.


Jag ska dock göra mitt bästa
men ber om överseende med eventuell fantasilöshet
och för kanske tidvis mer sällsynta inlägg.


Ha en bra kväll! 




Kommentarer

Mysiga bilder och jättefin lampa. jag blir ändå inspirerad trots mörkret. Ha det fint. Kraaam Pia
Almbacken sa…
Så festligt, jag tänkte precis detsamma idag och funderade om jag skulle varna på bloggen. Just nu är det allt lite jobbit att vara bloggare:). Även för en trädgårdsbloggare är det svårt. Finns inte så mycket kul därute och det händer i princip ingenting. Inte ovan jord i alla fall.

Jag tycket att du är så duktig på att fotografera och lyckas alldeles utmärkt med dina bilder, även i mörker.. Det måste jag öva på.

Kram
Maria
Anonym sa…
Hej! Det är alltid kul att titta in på din blogg och kolla dina fina bilder, så jag hoppas du får inspiration.
BirgittaM