Boktips







Här kommer ett tips till er som inte redan har läst den:

KONSTEN ATT HÖRA HJÄRTSLAG
som finns i pocket.




En fin liten berättelse om kärlek
och om vad som är viktigt här i livet.

Den är lättläst och passar även ovana läsare
så den är utmärkt för er som har tänkt börja läsa
men som ännu inte har kommit er för.




Själv skulle jag inte klara mej utan att läsa.

Böckerna ger avkoppling och vidgar vyerna,
ja, de berikar helt enkelt mitt liv, 
en del mer, andra mindre.
Den här boken hör tveklöst till den första kategorin.

Vi ska mysa med fredagsmiddagsgänget
och ikväll är vi hos oss.
 
Fin kväll till er!


Kommentarer

Måste börja läsa igen, så bra avkoppling men jag är så dålig på att ta mig tid till det. Ha en fin helg. Kram Suss
Måste lägga boken på minnet.. Har perioder då jag läser massor…
Ha ett skönt veckoslut!
Kraam
Sanne
Anonym sa…
Vad trevligt med ett boktips! �� Även jag är en bokslukare. /Ev@