Maj moodboard: Om att se saker







Bloggandet har öppnat en ny värld för mej.
Det är kul och kreativt och en verklig avkoppling! 
På köpet har jag blivit fotointresserad
och märker att jag också att jag börjat
att se saker på ett nytt sätt.





I går kväll såg jag moln som de blommande körsbärskvistarna avtecknade sig mot.




Jag såg spegelbilden i vattenkannan på trädgårdsbordet.




Jag ser de små detaljerna som den första chilin som börjar skifta i rött.

De här bilderna får tillsammans bilda min moodboard för maj månad
för de fångar en del av försommarstämningen
nu när utelivet bara har börjat!
Fler moodboards hittar du på Fabriken.



Kommentarer

Underbara foton! Duktig du är!
Jag känner som du, bloggandet gör verkligen att man tar mycket mer kort, önskar att det fannsmer tid bara.... Kram Suss
Härliga bilder och jag håller med dig, bloggandet är bra på många sätt. Kraaam Pia